Hund og kat

Vaccination og sterilisation

Hos Rude Dyreklinik hjælper vi mange med at få vaccineret og steriliseret deres hunde eller katte. Der kan være forskellige årsager til, at du vælger at få vaccineret eller steriliseret dit kæledyr, og vi hjælper dig gerne med opgaven.

Derudover tilbyder vi følgende til hunde og katte:

• Diagnostik og behandling af sygdomme
  • Digital røntgen inkl. HD, AD og OCD optagelser
  • Ultralydsscanning
  • Tandbehandling herunder ultralydstandrens
  • Blodprøveanalyser og laboratoriediagnostik
  • Operationer

Få dit kæledyr vaccineret

For at være beskyttet mod smitsomme sygdomme, skal din hund eller kat vaccineres. Dog kan en vaccination aldrig beskytte dyret 100%, men sammen med dyrets immunforsvar vil det give den mest optimale beskyttelse.

Overvejer du at få din hund eller kat steriliseret?

Hvis du overvejer at få din hund eller kat steriliseret, kan vi hjælpe dig med opgaven. Det kan for mange være en stor beslutning, da du ønsker det bedste for dit kæledyr. Vi foretager sterilisationen professionelt og gør det så smertefrit som overhovedet muligt for din hund eller kat.

Hvis du ønsker at høre mere om vores hjælp eller behandlinger, kan du ringe til os på telefon 55 45 91 05. Vi hjælper bl.a. kæledyrsejere fra Rude, Slagelse, Fuglebjerg og Næstved.

Netdyredoktors nyhedsbrev Vi er en del af VetFamily, som står bag Netdyredoktor. Få nyheder om kæledyrs sundhed, symptomer og behandling.

Du modtager faglig information, tips og tricks og gode tilbud 2-4 gange om måneden. Nye abonnenter får en rabatkode på 10% til webshoppen.